Ingresar como Estudiante — Become a Student

Para Estudiantes Fuera de EUA

Note for International Students

Estudiantes que vienen fuera de los Estados Unidos y que desean inscribirse en nuestro campus en Eagle Pass (E.U.A.), deben recibir una visa de estudiante en el consulado estadounidense de su país de origen.

Students who come from outside the United States and want to enroll in our Eagle Pass, Texas campus must receive a student visa from the American Consulate of their country of origin.

I-20/SEVIS

Este documento es necesario de completar para estudiantes que vienen fuera de los E.U.A.

Instructions particular for International Students must be followed as described on this document.

Solicitud de Admision — Admissions Application
(Eagle Pass/USA Campus)

Para inscribirse al campus de Eagle Pass/E.U.A., favor de completar este documento.

If you are applying for the Eagle Pass/USA Campus, please fill out this form.

Solicitud de Admision — Admissions Application
(Piedras Negras/Mexico Campus)

Para inscribirse al campus de Piedras Negras/Mexico favor de completar este documento.

If you are applying for the Piedras Negras/Mexico Campus, please fill out this form.

Archivos Adicionales — Additional Files

Manual del Alumno — Student Handbook

Catálogo — Course Catalog

El Colegio Bíblico acepta alumnos de cualquier raza, color, nacionalidad, y origen étnico a todos los derechos, privilegios, y actividades generalmente acordadas o disponibles para los estudiantes en la escuela. No discrimina en base a raza, color, nacionalidad, y origen étnico al administrar sus pólizas educativas, pólizas de admisiones,  programas de beca y préstamos, y programas atléticos u otros administrados por la escuela.

Colegio Biblico admits students of any race, color, national and ethnic origin to all the rights, privileges, programs, and activities generally accorded or made available to students at the school. It does not discriminate on the basis of race, color, national and ethnic origin in administration of its educational policies, admissions policies, scholarship and loan programs, and athletic and other school-administered programs.